65 об’єктів, які, на думку молоді, варто побачити в Запоріжжі, нанесені на гугл-мапу. А також 20 таких, які можуть вже невдовзі можуть з’явитися на мапі, але поки ще оформлені як ідеї. Відбувалося це під час тренінгів в рамках проєкту "Митець і місто", під час яких дізнавались про основні підходи для зміни публічного простору від провідних експертів в сфері культури з України та США.

 

Понад 30 молодих людей мали змогу безпосередньо поставити запитання про особливості створення муралів, маркетинг проєктів та пошук фінансування, втілені креативні ідеї світового рівня із застосуванням віртуальної реальності, відмінності творчого підходу та креативу, залучення жителів міст до процесу створення культурницьких проєктів та зміни простору. З основних тез — культурні проєкти мають відповідати на соціальні питання і гармонізувати з простором, реалізуватися вони мають у діалозі з населенням, при цьому умовний глядач має стати учасником та співатором проєкту.

Серед запропонованих ідей — через нові фестивалі, мурали, переоблаштовані парки та ін. вирішувати проблеми екології, збереження історії, розвиток творчої молоді. Усі проєкти будуть доопрацьовані, і 23 лютого презентовані на пітчінгу. Переможці матимуть змогу поборотися за 1000 доларів на втілення ідей на фінальному форумі батлів, що відбудеться у Запоріжжі на початку березня.

Проєкт “Митець і місто” реалізується громадською організацією “Кульпрожектор” за підтримки Посольства США в Україні в Запоріжжі, Херсоні, Маріуполі та Кривому Розі. Мета — сприяти молоді реалізувати ідеї перетворення міського простору для зміни бренду “місто-завод” на “місто-культура”, “місто-креатив”.