Разработано jtemplate модули Joomla

 
 

«Прозорі ради» дослідили рівень прозорості Бердянської міської ради

Коаліцією «Прозорі ради» були проведено черговий етап моніторингу документів Бердянської міської ради, а саме Регламент виконавчого комітету, Положення про постійні депутатські комісії, Статут територіальної громади, а також спеціальні рішення та розпорядження.

 

На даний час прописано 65 % пропонованих змін в нормативно-правові акти Бердянської міської ради. Нагадаємо, що ще у жовтні 2015 р. цей показник становив 19 %.

 

 

 

В якості позитивних змін в Бердянській міській раді можна відмітити прийняття наступних норм:

1. Порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у міській раді.

2. Відсутні будь-які обмеження (ускладнення) щодо доступу громадян України на пленарні засідання місцевої ради (наявність норми, яка зобов’язує писати заяву, письмово повідомляти про намір взяти участь тощо вважається ускладненням).

3. Відсутні будь-які обмеження (ускладнення) щодо доступу громадян України на засідання виконавчого комітету ради (наявність норми, яка зобов'язує писати заяву, письмово повідомляти про намір взяти участь та інше вважається ускладненням).

4. Відсутні будь-які обмеження (ускладнення) щодо доступу громадян України на засідання постійних депутатських комісій ради (наявність норми, яка зобов’язує писати заяву, письмово повідомляти про намір взяти участь та інше вважається ускладненням).

5. Визначено строк оприлюднення протоколів, висновків і рекомендацій постійних депутатських комісій на офіційному веб-сайті ради.

6. Проекти рішень місцевої ради оприлюднюються розробниками на офіційному сайті ради за 20 робочих днів до дати їх розгляду.

7. Наявність публікації на офіційному сайті ради поіменних результатів електронного голосування депутатів місцевої ради.

 

Проте залишається ще певний перелік критеріїв прозорості, які не були імплементовані в нормативно-правові акти Бердянської міської ради. Серед них:

1. Не визначено постійну депутатську комісію, яка контролює питання конфлікту інтересів.

2. Не визначено порядок ініціювання проведення громадських слухань та кількість підписів, яка не перевищує (виходячи з кількості мешканців громади) 1000000 і > членів територіальної громади – 150 підписів;500000–1000000 – 100 підписів; 100000–500000 – 50 підписів;10000–100000 – 25 підписів; 10000 і менше – 15 підписів.

3. Не регламентована участь міської ради в системах електронних закупівель для допорогових закупівель.

4. Авторами проекту рішень не можуть бути члени територіальної громади в порядку місцевої ініціативи.

5. Відсутня опублікована інформації про видаткову частину бюджету за сферами, установами та організаціями.

 

Довідково: у квітні 2015 року стартував проект «Здійснення адвокасі кампанії з імплементації нового антикорупційного законодавства органами місцевого самоврядування», який охопив Вінницьку, Запорізьку, Одеську, Чернігівську та Івано-Франківську області.

Мета проекту полягає у підвищенні прозорості та підзвітності органів місцевого самоврядування у 5 регіонах України, що призведе до зменшення корупційних ризиків в їх роботі та забезпечить реалізацію права громадян на контроль влади.

Для досягнення мети проекту було створено коаліцію «Прозорі ради», до якої увійшли представники регіональних громадських організацій. Коаліція є відкритою для вступу не лише для громадських активістів, але й усіх зацікавлених сторін.

Дослідження охопило 40 органів місцевої влади, серед яких 8 в Запорізькій області. (Запорізька обласна рада, Запорізька міська рада, Оріхівська міська рада, Енергодарська міська рада, Мелітопільска міська рада, Бердянська міська рада, Василівська рада, Гуляйпільська міська рада). У Запорізькій області представниками коаліції є Ярослав Храпський та Вікторія Агентаєва.

 


Loading...

Разработано jtemplate модули Joomla

Loading...

Разработано jtemplate модули Joomla

Loading...

Разработано jtemplate модули Joomla